X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[leganza] bierze olej

Autor Wiadomość
koto13
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-20, 19:30   [leganza] bierze olej

Moja leganza bierze olej mniej więcej 0,5 litra na 1 tys. km. Wymienione zostały uszczelniacze zaworowe. Jednak problem pozostał. Poza tym po rozgrzaniu silnika zaczyna mocniej dymić i włącza się kontrolka check przy jeżdzie na gazie. Spaliny też dość podejrzanie pachną. Nie mam problemu z cieczą chłodzącą. Jaka cholera? Pomocy.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-20, 22:13   

uszczelniacze zaworowe i pierścionki










PS:
Przeczytaj sobie regulamin forum pkt1 [TAGI] :wgłowe:
wyedytowałem
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2008-12-21, 01:30   

pierścienie uszczelniające lub gniazda zaworowe wypalone ewentualnie uszczelka pod głowicą, jedź na pomiar kompresji i zrob probe olejową



PFD 2008
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2008-12-21, 04:31   

jesli uszczelniacze były wymienione to teraz kolej na pierścionki,tak jak versus napisał sprawdz kompresje i wszystko bedzie jasne.
 
 
koto13
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-21, 08:57   

koto13, Sprawdzałem kompresje i jest w porządku. Co to za pierścienie uszczelniające?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Rami


Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary
Pomógł: 51 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 3494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-21, 09:34   

W takim razie wina głowicy . Sprawdź ,czy jest równa ( jak nie,to planowanie), czy szczelne są zawory ( mogą być wytarte prowadnice lub wypalone gniazda).Sama wymiana uszczelniaczy może być zabiegiem doraźnym, jeśli jest duży luz na prowadnicach :piwo:



Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
 
 
ptasiek1981


Auto: LEGANZA
Imie: Adam
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 114
Skąd: Jerzykowo
Wysłany: 2008-12-21, 11:26   

Chodzi o pierścienie na cylindrach. Czy są szczelne. Dlatego aby to sprawdzić jedź do mechanika i niech ci sprawdzi kompresję na każdym z cylindrów. Jeżeli mówisz ze nie masz ubytku płynu chłodniczego to wina może leżeć właśnie w pierścionkach i uszczelki pod głowicą na razie nie brałbym pod uwagę. a jak się zachowuje silnik? Czy chodzi normalnie (jak wchodzi na obroty i czy równo pracuje?)



Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać....
 
 
koto13
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-22, 17:42   

Silnik pracuje normalnie, nie zauważyłem spadku mocy czy nieregularnej pracy. Wszystko w porządku. Mechanik po sprawdzeniu kompresji na cylindrach twierdzi, ze mogą to byc pierścienie, ale okaże sie to dopiero po rozebraniu silnika. Czy to prawda? Jezeli tak to jakie koszty mnie czekają? Moze sie orientujecie? Pozdawiam!
 
 
ptasiek1981


Auto: LEGANZA
Imie: Adam
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 114
Skąd: Jerzykowo
Wysłany: 2008-12-22, 22:12   

Przykro mi, ale nie mam pojęcia jaki są koszty takiej naprawy, ale na pewno nie małe :( same pierścionki to małe piwo, ale dalej pewnie szlif cylindrów planowane głowicy, sprawdzić trzeba popychacze, zawory... i robocizna... :( :pomocy:



Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać....
 
 
Rami


Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary
Pomógł: 51 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 3494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-23, 10:53   

Skoro mechanik twierdzi,iż mogą to być pierścienie - to jakie było ciśnienie na poszczególnych cylindrach :myśli:

[ Dodano: 2008-12-23, 10:54 ]
Może robi Ci podpuchę, aby mieć robotę :D



Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2008-12-25, 18:29   

jeśli nic jeszcze nie zrobiłeś możesz jeszcze sprawdzić odme. być może jest strzelona gdzieś i wywala olej



PFD 2008
 
 
DIABEŁ
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-27, 20:29   

:P pierścionki od rzemieślnika.orginalne są za małe.gdyż zużycie jest za duże... i bedzie :beczy:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2009-01-27, 21:01   

DIABEŁ napisał/a:
:P pierścionki od rzemieślnika.orginalne są za małe.gdyż zużycie jest za duże... i bedzie :beczy:

Byłoby dobrze gdyby kol. dysponował podstawową wiedzą w temacie , wówczas nie pisałby kol takich bzdur .
 
 
rasters
rasters


Auto: leganza 2.0 cdx była długo teraz passat TDI
Imie: Paweł
Pomógł: 29 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-27, 22:35   

hehe dobre z tym rzemieślnikiem :)) )
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt