Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Moja leganza bierze olej mniej więcej 0,5 litra na 1 tys. km. Wymienione zostały uszczelniacze zaworowe. Jednak problem pozostał. Poza tym po rozgrzaniu silnika zaczyna mocniej dymić i włącza się kontrolka check przy jeżdzie na gazie. Spaliny też dość podejrzanie pachną. Nie mam problemu z cieczą chłodzącą. Jaka cholera? Pomocy.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-20, 22:13
uszczelniacze zaworowe i pierścionki
PS:
Przeczytaj sobie regulamin forum pkt1 [TAGI]
wyedytowałem
jesli uszczelniacze były wymienione to teraz kolej na pierścionki,tak jak versus napisał sprawdz kompresje i wszystko bedzie jasne.
koto13 [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-21, 08:57
koto13, Sprawdzałem kompresje i jest w porządku. Co to za pierścienie uszczelniające?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-21, 09:34
W takim razie wina głowicy . Sprawdź ,czy jest równa ( jak nie,to planowanie), czy szczelne są zawory ( mogą być wytarte prowadnice lub wypalone gniazda).Sama wymiana uszczelniaczy może być zabiegiem doraźnym, jeśli jest duży luz na prowadnicach
Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
ptasiek1981
Auto: LEGANZA
Imie: Adam Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Jerzykowo
Wysłany: 2008-12-21, 11:26
Chodzi o pierścienie na cylindrach. Czy są szczelne. Dlatego aby to sprawdzić jedź do mechanika i niech ci sprawdzi kompresję na każdym z cylindrów. Jeżeli mówisz ze nie masz ubytku płynu chłodniczego to wina może leżeć właśnie w pierścionkach i uszczelki pod głowicą na razie nie brałbym pod uwagę. a jak się zachowuje silnik? Czy chodzi normalnie (jak wchodzi na obroty i czy równo pracuje?)
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać....
koto13 [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-22, 17:42
Silnik pracuje normalnie, nie zauważyłem spadku mocy czy nieregularnej pracy. Wszystko w porządku. Mechanik po sprawdzeniu kompresji na cylindrach twierdzi, ze mogą to byc pierścienie, ale okaże sie to dopiero po rozebraniu silnika. Czy to prawda? Jezeli tak to jakie koszty mnie czekają? Moze sie orientujecie? Pozdawiam!
ptasiek1981
Auto: LEGANZA
Imie: Adam Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Jerzykowo
Wysłany: 2008-12-22, 22:12
Przykro mi, ale nie mam pojęcia jaki są koszty takiej naprawy, ale na pewno nie małe same pierścionki to małe piwo, ale dalej pewnie szlif cylindrów planowane głowicy, sprawdzić trzeba popychacze, zawory... i robocizna...
Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać....
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-12-23, 10:53
Skoro mechanik twierdzi,iż mogą to być pierścienie - to jakie było ciśnienie na poszczególnych cylindrach
[ Dodano: 2008-12-23, 10:54 ]
Może robi Ci podpuchę, aby mieć robotę