Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Od jakis 2 tyg przy wlaczaniu silnika pojawia sie lekki okolo 1 sekundowy pisk, piszczy rowniez podczas jazdy na niskich obrotach i piszczenia nasila sie podczas maksymalnego skrecenia kierwonica. Najwiekszy pisk jest podczas maksymalnie skreconych kol i wlaczonej klimatyzacji.
Dzis wymienilem pasek wieloklinowy i napinacz ale piszczenie pozostalo. Czy to cos z pompa wspomagania kier? Lega z 2000r i raczej plyn od wspomagania nie byl wymieniany.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 50 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
jak silnik uruchomiony jest na postoju z wlaczona klimatyacja to nie pisczy. Piszczy najbardziej przy skreconych kolach na maksa a najmocniej piszczy ja wlaczymy do tego klimatyacje
ChesterNS Ahoj
Auto: było Espero 1.8
Imie: Marcin Pomógł: 70 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 3513 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-12-22, 19:49
Wymień pasek klinowy, pewnie ślizga i sprawdź napinacz
niestety nie ma i bez mechanika sie nie obejdzie...
ChesterNS Ahoj
Auto: było Espero 1.8
Imie: Marcin Pomógł: 70 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 3513 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-12-22, 20:32
To spróbuj zrobić to samo, tylko przy otwartej masce
Ja nie dorastam, tylko zabawki mi drożeją
jezior1983 [Usunięty]
Wysłany: 2009-02-14, 22:54
Witam, mam dokladnie to samo, tylko ze przy wylaczonej klimie piszczy, i tak samo jak kolega opisywal, najbardziej piszczy przy maksymalnie skreconych kolach i na niskich obrotach. Zdaza mi sie tak ze caly pasek klinowy potrafi mi sie zatrzymac np. podczas jazdy, a wtedy zapala sie kontrolka braku ladowania aku, oraz nagle przestaje dzialac wspomaganie, ale to logiczne bo wszystko zasilane przez ten pasek, tylko co moze to powodowac.
Rozwazał juz ktos ten problem?