Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Mi na 16" jeździ się super może troche twardo, ale ogólnie przyjemnie.
patryk napisał/a:
seria + gleba + felga to wszystko a ze ladny bo kazdy heczbek jest ladny
No nie wiem czy gładka klapa, gładki przedni zderzak, ciemne lampy, dokładka zderzaka to taka seria. Fakt dużo tego nie jest ale zawsze coś. Chyba że dla Ciebie auto przestaje byc seyjne dopiero wtedy jak ma kupe spoilerów.
Pozdro
Mi na 16" jeździ się super może troche twardo, ale ogólnie przyjemnie.
patryk napisał/a:
seria + gleba + felga to wszystko a ze ladny bo kazdy heczbek jest ladny
No nie wiem czy gładka klapa, gładki przedni zderzak, ciemne lampy, dokładka zderzaka to taka seria. Fakt dużo tego nie jest ale zawsze coś. Chyba że dla Ciebie auto przestaje byc seyjne dopiero wtedy jak ma kupe spoilerów.
Pozdro
no dokladnie wlasnie wtedy szpachla szpachla oł jeeeee no i jeszcze lotka musowo
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
No i zaczeły się prace nad następnym stagem . Tym razem nie będzie aż tak delikatnie jak do tej pory. Chodziły mi po głowie jakies inne zderzaki, progi ale te wszystkie gotowe nigdy mi się podobały więc postanowiłm przerobic sobie seryjne zderzaki. Co z tego wyjdzie nie wiem bo z żywica nigdy doczynienia nie miałem ale mam nadzieje że nie będzie tak źle.
Oto mała relacja z prac z piatku i soboty
Najpierw zacząłem od wyciecia poprzeczek
Dokładka własnej roboty
A tu już z powiększonym wlotem powietrza. Do tego dojdzie jeszcze dokładka z zdjęć wyżej która będzie zlicowana z całym zderzakiem
Progi przeznaczone do Lanosa też mi się nie podobały więc wybrałem progi do Omegi
Jak skończe przedni zderzak to biore się za tylni. W lipcu chce zaspawać wszystkie zbędne otwory i w sierpniu albo we wrześniu jak dobrze pójdzie malowanie autka.
Pierwszy etap przeróbki zderzaka zakończony, jutro przyjdzie troche szpachli a potem szlifowanie.
Wyszło troche niżej niż sobie zakładałem i nie wiem czy go troche skrócic czy zostawić ,chodzi mi o różnice pomiędzy zderzakem a progiem.
Szym Poprawia fabryke? :)
Auto: Lanos sedan 1.6, LPG powered :)
Imie: Szymon
Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 525 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-24, 09:18
Ja bym skrócił...
Wyglądać wg mnie będzie trochę lepiej, a i później lakier odpryśnie, co chyba niestety na naszych drogach jest niestety nieuniknione przy tak niskim zderzaku...
To pewnie nie za wiele się napracowałeś w tym wypadku...?
W sumie jedyną pracą było wytarganie silnika z auta które go przywiozło
Tak autko prezentuje się ze skończonym zderzakiem, progami i klamkami bez zamków.
Narazie wszystko w podkładzie taka wersja tymczasowa
Stara antena niedługo idzie w odstawke więc zaopatrzyłem się w nową wewnętrzna
Żeby nie było tak kolorowo i wszystko ładnie to po poskładaniu wszytkiego pojechałem się przejechać i po rozpędzeniu sie do 160km/h wywaliło mi prawe nadkole , chyba za słabo dokręciłem. Zderzak właściwie jest cały, jest tylko jedno małe pęknięcie tam gdzie trzyma się nadkole, no ale znowu trzeba go sciągać i poprawiać
Dzięki ale jeszcze zanim przyjdzie lakier będe robił tylny zderzak także troche to jeszcze potrwa
Antena zbiera całkiem dobrze tak samo jak stara
Co do nadkola to w całości poszlo, ale sam sobie jestem winien trzeba było lepiej przykręcić