Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-01-17, 16:03 [NEXIA]problem z immobilaizerem auto nie odpala
WITAM PO PARUNASTU MIESIĄCACH SPOKOJU NAGŁY ZONK.Auto nie odpala zauważyłem ze iskra z cewki dochodzi do aparatu zapłonowego a na świecach już jej nie ma.Po dłuższej analizie zczytalem błędy Blad nr 53 niesprawny immobilizer.Co teraz mi pozostało,czy wymiana na stacyjkę bez immobilizera coś da jak ewentualnie zmostkowac lub ominąć to ustrojstwo bo autko stoi i się marnuje proszę o szybka pomoc z góry dziękuje
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-01-17, 16:24
Immo nie da się zmostkować ani ot tak sobie wyrzucić. Musisz się podłaczyć pod komputer z programem diagnostycznym do Nexii lub pod urządzenie zwane Scanner11 .
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-01-17, 16:27
a jest tam taka opcja wyłączenia immo bo bawiłem się kiedyś tym programem ale nie pamiętam wszystkich opcji
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-01-17, 17:07
Nioe wiem, czy w Scanner11 jest, ale napewno jest w programach diagnostycznych - można go dezaktywować, czyli całkowicie wyłaczyć.
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-01-17, 19:19
ale do silnika 1,5 8v nie ma kabelka do kompa wiec nic z tego w serwisie powiedzieli ze tego nie zrobia zebym zezlomowal auto bo malo kto to naprawoa
[ Dodano: 2010-01-17, 19:51 ]
i jeszcze jedno sygnal o poprawnosci kluczyka i cewki teroidalnej wysylana jest do komputera jak transmisja, a czy jak wymienie kluczuk i cewke immobilaizera to bedzie dzialalo i jeszcze czy i jakw wartosc rezystancji powinna miec cewka immobilaizera
podejrzewam że wartość twojego immo będzie wskazywała zero podjedż do kogoś kto może przeprogramować kluczyk i zestroi go może wystarczy
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-01-18, 16:32
taz tak moze byc tylko w mojej okolicy nikt juz sie nie pala tym do DU a w salonie chevy powiedzieli ze tego nie zrobia
ozatym wloze emulator ok 300zl i zglowy bede mial immo
[ Dodano: 2010-01-18, 22:38 ]
ok ze schematow polaczen wynika ze sygnak z immmo podawany jest przez kabelek do zkacza aldl -m jest to lina serial data wiec transmisji,teraz pytanie co na tej lini wystepuje bo jak 0 to 0V a jak 1 to ile 5 v czy 12 volt bo inne wartosci raczej nie wchodza w rachube a moze to jest jakas sekwencja sygnalow prosze o jaks podpowiedz
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-01-21, 20:55
witam tak wiec dalej ayto nie odpala,rozrusznik kreci pol obrotu w wszystko gasnie jakby zwarcie probowalem z innego akumulatora bez mojego akumulatora na kable to samo,mam wrazenie ze jakies zwarcie ale jak to sprawdzic,immo moze tez jest walnieta ale narazie nie wiem,kody bledow to 53,od immo a tak pozatym jak kupie nowego kompa i to czy musze immo oraz czy nowy komp musi byc identyczny jak stary tzn czy pamiec delco musi miec te same oznaczenia co stary
a jak sprawdzic moduł elektroniczny przy (w paracie zapłonowym bo moze on jest walniety ale jeszcze sprawdze cewke jakie ma parametry ale przy tej temp raczej zrezygnuje
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-02-02, 19:38
a wiec tak zmienilem kompa i immo od innej nesi i ciagle ten blad 53 od immo sprawdzilem polaczenia nie wiem czy ta ceweczka w kluczyku ma byc przesroczysta rurka do srodka czy na zewnatrz.Pozatym pompa pracuje wtryski pompuja benzynke do cylinderkow a iskra dochodzi z cewki do aparatu natomiasy na swiecach cylindrow juz jej nie ma.jak recznie obracam aparatem to z cewki przychodzi iskra dalej juz nie chce kopulka i palec tez wymienialem widac ze pozostal mi ten modul przy aparacie a nie wiem jak go sprawdzic czy napewno, magik elektryk 1 i 2 nie dali rady naprawic i odpuscili w taka pogode wiec co tomoze brc pomocy auto stoi juz 3 tygodnie i ciagle nic go nie rusza
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2010-02-03, 21:24
witam,autko pali i jezdzi ale kupilem kompa z immo niepotrzebnie bo tak mi jeden fachowiec zalecil na 100 procent.jednak sie okazalo ze winowajca jest kostka stacyjki wlacznik zaplonu oraz walniety palec rozdzielacza dziwne ze to w tym samym czasie walnelo.niestety kostke jaka posiadam to opel ktorej brak 1 piny w zwiazku z tym nie mam jeszcze radia albo alarmu do wyboru
pozatm po naprawie zostal komp i centralka immo z kluczykiem sprawna na 100 procent sprawdzalem wiec jesli ktos ma ochote to okazyjnie sprzedam jakby co do tego dorzuce ewentualnie stacyjke