Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam ! Moje oczko w głowie to Daewoo Lanos fabrycznie z silnikiem 1.6 16V DOHC z małym + juz z tym silnikiem robił dobrą zamieć od połowy 2012 roku wleciał motor 2.0 16V GSi c20xe z astry, takze mozna się naciąc na takiego Lanosa
W rodzinie od kiedy opuścił progi fabryki czyli 16 lat
Marka / Model - Daewoo Lanos
Pojemność silnika - 2.0 16V c20xe GSi
Liczba koni - 216KM & 239NM
Rocznik - 1998
Modyfikacje Styling - nisko szeroko głosno ciemno gładko szybko Tuning Mechaniczny
-Swap na 2.0 GSi c20xe
-Wałki Rewar 276*
-Regulowane koła rozrządu by ZTR
-Wtryski 320ccm
-Regulator paliwa regulowany obecnie pompuje 4b
-Wydech 2.25" na 3 tłumikach przelotowych
-Kolektor wydechowy Lexmaul owinięty bandażem
-ITB czyli 4 przepustnice od motocykla Kawasaki by ZTR
-Całosc wystrojona na Ecumaster 3 przez firme ZTR
Wnętrze - czyste zadbane i niebieskie. Zmiana podswietlenia male gadzety typu gałka na lewarek skrzyni biegów boczki drzwi T-150 półka obłozona ecoskórką Tył pusty Masa - wrogiem przyśpieszenia Car Audio - coś tam sobie mruczy ale nie powala same radio i głosniki Zawieszenie / Hamulce - Niskie i sztywne. Sprezyny Jamex do tego gazowe amorki Kayaba Exel-g
Tarcze EBC 256mm nawiercane nacinane wentylowane oraz klocki BRECK
Plany - Raczej juz nie mam jest najmocniejsze N/A i ITB w Lanosie wiec co mi do szczescia potrzebne ?
Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 7190 Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2009-04-11, 22:48
ojej... niestety musze stwierdzić, ze mi sie nie podoba... i te boczki zrobione tak niestarannie... i ogolnie wg mnie tak jakos bez gustu wszystko.... (jezeli o wygląd chodzi)
ale przynajmniej felgi masz
kolorek laniego fajny.
ps. weź jakoś zrob te fotki, zeby nie klkać 100razy, zeby obejrzeć Twoje wozidło
bedzie sie długo ładowac a po drugie troche zabawy z tym jest
tyle samo zabawy żeby to wszystko otwierać
[Za duży obrazek w podpisie]
SWAP - NIESTETY NIEMA GO ANI W SPRAYU, ANI NIE DA SIĘ PRZYKLEIĆ NA TAŚMĘ DWUSTRONNĄ, NIE ŚWIECI NIESTETY TEŻ NA NIEBIESKO
Draagon [Usunięty]
Wysłany: 2009-04-11, 23:41
No to albo się chwalisz albo nie chcesz sie chwalić - popraw te fotki proszę - mnie nie podoba się wykończenie boków w drzwiach jakieś niedociągnięcia tam są ? Fajnie brzmiący wydech i felgi. Pisałeś że wszystko pod blokiem - ja tam działkę widze ale zastanawia mnie jak lakierowałeś pod blokiem
Woofer1400 [Usunięty]
Wysłany: 2009-04-12, 06:01
Lanosek mimo kilku przegięć i kilku niedociągnięć jest ok.
Wozik jakiś mi znajomy. Czy ty przypadkiem nie byłeś na pucharze komendanta??
Plany dalszych modyfikacji masz fajne. Szczególnie jak zrobisz swap Ja osobiście nie lubię takich modyfikacji wizualnych jakie zrobiłeś ale to rzecz gustu
sebastianlanoss lansss
Auto: Daewoo Lanos
Imie: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: Września
Wysłany: 2009-04-12, 09:05
te bi xenony ile CIe kosztowaly ? i jaki jest ich efekt noca ? daleko swieca?
Lanosek mimo kilku przegięć i kilku niedociągnięć jest ok.
Wozik jakiś mi znajomy. Czy ty przypadkiem nie byłeś na pucharze komendanta??
tak smigałem sobie tam 17.5 z et 0.9 i jeszcze zwezenie dolotu i pelny bagaznik i bałem sie o sprzegło bo ja swiezy kierowca po zdaniu prawka wtedy bylem i na wyscigi odrazu i biegi dla bezpieczenstwa zmienialem wolniej
[ Dodano: 2009-04-12, 10:49 ]
Draagon napisał/a:
No to albo się chwalisz albo nie chcesz sie chwalić - popraw te fotki proszę - mnie nie podoba się wykończenie boków w drzwiach jakieś niedociągnięcia tam są ? Fajnie brzmiący wydech i felgi. Pisałeś że wszystko pod blokiem - ja tam działkę widze ale zastanawia mnie jak lakierowałeś pod blokiem
no malowalem na balkonie a nastepnego dnia zakladalem pod blokiem na lewarku
[ Dodano: 2009-04-12, 10:52 ]
sebastianlanoss napisał/a:
te bi xenony ile CIe kosztowaly ? i jaki jest ich efekt noca ? daleko swieca?
Mój "xenon" to jest nic innego jak zarowka philips z niebieskim szkłem i do tego dioda zamiast postojówek w kolorze niby białym ale on swieci lekko na niebiesko...w calosci daje fajny efekt czyli z bliska jest super białe a im dalej kolor zmienia sie na niebieski
w lanosach jest o tyle dobrze ze ma lampe clear "akwarium" czyli super przezroczysta z ladnym lustrem i przy wlozeniu zarowki philipsa z niebieskim szkłem nawet bez swiecenia wyglada jakby mial prysniete lustro a swieca troche dalej i są bardziej wyrazne od zwyklego swiatła zółtego
KornelPL [Usunięty]
Wysłany: 2009-04-12, 11:59
Barsko ile dales za zarowki ?
P.S
Skąd masz ten rysunek z rzutami lanosa w opisie ? ;>
P.S
Skąd masz ten rysunek z rzutami lanosa w opisie ? ;>
za zarówki 40zł komplet
a obrazek mam od kumpla zrobił mi
sebastianlanoss lansss
Auto: Daewoo Lanos
Imie: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 40 Skąd: Września
Wysłany: 2009-04-12, 20:25
BarSko napisał/a:
Mój "xenon" to jest nic innego jak zarowka philips z niebieskim szkłem i do tego dioda zamiast postojówek w kolorze niby białym ale on swieci lekko na niebiesko...w calosci daje fajny efekt czyli z bliska jest super białe a im dalej kolor zmienia sie na niebieski
w lanosach jest o tyle dobrze ze ma lampe clear "akwarium" czyli super przezroczysta z ladnym lustrem i przy wlozeniu zarowki philipsa z niebieskim szkłem nawet bez swiecenia wyglada jakby mial prysniete lustro a swieca troche dalej i są bardziej wyrazne od zwyklego swiatła zółtego
aha to tez tak mam akurat biale diody na postojowki i niebieskie zarowki normalne myslalem ze faktycznie masz ten bi xenon bo to troszke jednak kosztuje...