X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] 1robecki

Autor Wiadomość
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-29, 07:41   [Lanos] 1robecki

Moje DU.

Jak już pisałem w przywitalni, jego kupno to zupełny przypadek.
Udany przypadek, bo autko niebite z przebiegiem 75 tysi (faktycznym) i od starszego małżeństwa z sąsiedztwa, w dodatku serwisowane u kumpla w warsztacie.

Lanek 1.4 z Lpigiem (goły i wesoły) :lol: .
Wygląda tak (na zielonej łące przed domem):



Wspominałem również, że żadnego szaleństwa stylistycznego nie przewiduję, jednak parę poprawek na pewno.
Na pierwszy ogień (poza tym, co zawsze się robi po nabyciu nowego toczydła- olej, płyny, filtry, rozrząd, hamulce) pójdą kółka, bo fabryczne są jakieś bez polotu.
Tak więc małym budżetem 13’’ KPZ (opony dostanie te, na których jeździ, bo są z 2008 (2szt) i 2007 (2szt), wysokość bieżnika ok. 85%, więc szkoda je pogonić.
Felgi (koszta free, bo poszły na zamianę za coś, co nabyłem niezbyt drogo, a klient jeszcze dopłacił, tak, że na piach i podkład starczyło):



Jak na wiekowy sprzęt wyglądają średnio, bo opryszczałe i lakier (a raczej radosna twórczość poprzedniego właściciela złazi), ale są proste.

Po piaskowaniu (odebrałem wczoraj- koszt za 4 szt= 80zeta) prezentują się już lepiej:



Na razie tyle odnośnie kół, jak czas pozwoli w weekend dostaną podkład.

Jakaś muza na pokładzie, bo fabryka, to trochę porażka.
Było:





Jak widać, pięknie skorodowane styki (o dziwo, jeszcze grało)



Nowy zestawik z adapterem z Matiza (bo do Lanka oczywiście nie mieli, ale nożyce do blachy, brzeszczot i parę innych patentów…):









Trzeba było lekko płat drzwi ze styla młotka podgiąć, żeby styki głośnika po blasze nie zwierały:


Ooops, a tyłu nie pstryknąłem…
No to następnym razem. Jak wszyscy posiadacze sedanów zapewne wiedzą, otwory w blasze są i na głośniki i na wkręty, nawet kable są, trzeba było wykroić tylko tylną półkę, wywiercić w niej otwory na obudowy i podkleić gąbką, żeby nie klekotała.

W każdym razie głośniki 165x 4 szt.(2 drzwi i 2 półka)+ kable+ końcówki+ wkręty=200zeta.
I wszystko gra.

Przy okazji- ma ktoś z terenu Śląska (Chorzów, Katowice, Imielin Chełm Śląski codziennie rano i po południu tamtędy przejeżdżam do pracy)
„kluczyki”, żeby wymontować to ustrojstwo:




Sprzęt ogólnie gra i nawet jak na chińskie głośniki, powiedziałbym, że całkiem nieźle.
Ale te radyjko… zanim zajarzy…jakieś WAIT nie wchodzi w rachubę, porażka :P .
Więc jeśli ktoś byłby chętny pożyczyć na chwilę fabrycznych wyciągadeł, aby go wymeldować, poproszę o kontakt na PW.

Pozdro.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-07-29, 07:57   

Zaraz, zaraz, a jak zdemontujesz ramkę wokół radia to nie odsłania się półkieszeń? Wydaje mi się że tak powinno być, półkieszeń jest na dwóch śrubkach, odkręcasz i całe radio wychodzi.



 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT
Wysłany: 2009-07-29, 10:09   

Koenig dokładnie tak jak piszesz ;)
Jednakże wpierw nasze "U" trzeba zdemontować i wszystko jak na dłoni :D
 
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-29, 10:38   

Przyznam szczerze, że ramki jeszcze nie targałem.
Śądziłem, że radyjko będzie włazić na zatrzask, a do wyjęcia będą potrzebne specjalne wihajstry, jak to ma miejsce w wielu popularnych modelach.
Ale śrubek pod ramką się nie spodziewałem.
Muszę to dzisiaj obczaić.
Nie wiem, jak u Was, ale ten egzemplarz zbyt długo szuka stacji- jeśli nacisnę guzik z zaprogramowanym kanałem, to powinien od razu po naciśnięciu grać, a nie jakieś tam "czekaj", poza tym jak już gra, to od czau do czasu ma takie półsekundowe zacięcie, jakby ktoś je wyciszył, po czym znów gra- drażni mnie to, dlatego dostanie Kena z poprzedniego toczydła.

Dzięx za podpowiedzi.

Jeszcze takie szybkie pytanie- czy wskazówka poziomu paliwa po wyłączeniu zapłonu nie powinna spaść do zera? Mój w miarę ubywania benzyny schodzi w dół, ale po zgaszeniu silnika i wyjęciu klucza ze stacyjki dalej pokazuje, ile jest w baku.
Czy tak powinno być?

Pozdro.
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-07-29, 10:48   

1robecki napisał/a:
czy wskazówka poziomu paliwa po wyłączeniu zapłonu nie powinna spaść do zera?


W tych autach nie spada.



 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-30, 08:29   

Koenig napisał/a:
1robecki napisał/a:
czy wskazówka poziomu paliwa po wyłączeniu zapłonu nie powinna spaść do zera?


W tych autach nie spada.


Dzięx.
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 07:47   

Mała kosmetyka wnętrza.
Mieszek z drążka zmiany biegów był już troche styrany, więc kupiłem skórkę od Jacky-ego.
Wygląda to tak:







Wnętrze trochę zakurzone- za zimno, żeby porządnie wysprzątać, ale w piątek jadę go umyć- raz na miesiąc, to takie minimum.
A co do wymiany- przyda się:
mały płaski śrubol do rozgięcia zszywek, duży płaski śrubol do wyjęcia zszywek, szczypce obcinaczki do obcięcia opaski trzymającej stary mieszek do gałki, płaskie szczypce do wyjęcia zszywek, wyprostowania i założenia ich do nowego mieszka, nowa opaska lub kawałek druta miedzianego, żeby nowy podpiąć do gałki.
 
 
zatorek
Grupa Podkarpacka
główny fotograf


Auto: Avensis
Imie: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 2889
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-02-18, 10:46   

na pierwszym zdjęciu wydaje mi się czy na górze juz jest dziura? :myśli:
a tak ogólnie ładnie wygląda.. nie jest tak wór tylko łądnie ułożony meszek :)



 
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 11:14   

zatorek napisał/a:
na pierwszym zdjęciu wydaje mi się czy na górze juz jest dziura? :myśli:
a tak ogólnie ładnie wygląda.. nie jest tak wór tylko łądnie ułożony meszek :)


Tam przy podciągu wstecznego skórka została przez producenta wywinięta na zewnątrz, zamiast do środka, a na szwie tak od podciągu w dół, jakieś 3 cm to rzep, aby można było cały mieszek przez gałkę przeciągnąć bez jej zdejmowania. Potem starasz się złapać rzepa, co by równo leżało i tak to wyglada. :D
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-23, 12:04   

Jakieś nowe fotki po zimowym myciu:









I małe co nieco, które walało mi się po garażu i kurzyło (Michael speeder):




Założone:
 
 
CapsLock
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-23, 23:08   

wydech elegancki :brawo: stylowa koncówka
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-24, 06:52   

CapsLock napisał/a:
wydech elegancki :brawo: stylowa koncówka

Dzięx, ale tak patrząc na nią mam wrażenie, że lepiej by pasła do tego wycięcia w zderzaku, gdyby miała ze 20mm większą średnicę. Eee, może kiedyś, jak się tłumik wysypie zamówię u Guzego w Siemcach inoxi.
Pzdr.
 
 
CapsLock
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-24, 08:29   

koncówka jest o to zeby była jakis wygląd ... a cały wydech to juz podjeżdza mi pod osiągi ...

ale autko ładne
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2010-04-13, 21:50   

No piękny Lani = ]
Ostatnimi czasy oglądam sobie lanoski , sprawdzam stan licznika i wnętrze , głównie własnie mieszek , pedały , kierownica. Powiem szczerze ze w jednym na liczniku jest 80 tys i np mieszek jest jak nówka , w innym np w twoim jest 75 tyś , mówisz ze był styrany.
W moim jest 72 , podobno tez realnie i mieszek tez mam lekko styrany. A nie którzy mówią ze 70 tysięcy to wnętrze jak nowe powinno być :)
Byłbym wdzięczny za fotkę pedałów oraz kierownicy = ]

pozdrawiam i niech Twój Lani nigdy cie nie zawiedzie :piwo:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
1robecki
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-29, 11:20   

Mieszek ogólnie nie był powycierany, a raczej popękany.

Wnętrze (kiera i trochę pedały):



Kijowy kształt kiery se żółtki wymyślili, ale za niedługo wymiana na trójramienną skórkę. :D

Kółka:





Szału nie ma, ale 195x50 R15 na feli 6,5x15" ET35 mi styknie :D

Fajny ten V TEC, moja żona się uśmiała, że szok.

Pozdro.
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt