X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[ESPERO] szarpie po gwałtownym dodaniu gazu.

Autor Wiadomość
kruczex
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-17, 12:19   [ESPERO] szarpie po gwałtownym dodaniu gazu.

Witam

Około miesiąc temu zakupiłem owy pojazd. Rok 96' silnik 1.5 DOHC + LPG
Problem polega na tym, że jadąc ze stałą prędkością np.20km/h na około 2000 obrotów i wciskając pedał przyspieszenia (nie jest istotne czy delikatnie czy do oporu) silnik zaczyna okropnie szarpać, ustaje po wejściu na wyższe obroty.
Gdy szybko zmienie bieg, strzele ze sprzęgła, szybciej ruszam również szarpie.
Dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie, na zimnym i ciepłym silniku.

Odłączałem każdy czujnik osobno i nie było większych rezultatów. Czyściłem świece i też nie pomogło.

Postanowiłem zrobić diagnozę, kody błędu to: 21, 23, 33.
Problem w tym że wszystkie te czujniki działają jak należy i mają prawidłowe napięcia.

Wie ktoś co może mu dolegać?
Oto filnik przedstawiający owo poszarpywanie:
http://filmy.elektroda.net/11_1255710178.flv
pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-10-17, 12:42   

błąd 33 może oznaczać dziurę w dolocie i jak opisujesz problem szarpania raczej tak jest. Obejrzyj dobrze dolot może gdzieś zsunął się wąż od podciśnienia, może jest połamany jakiś przewód, obudowa filtra itp. i taka nieszczelnością może łapać lewego powietrza i szarpać.

kruczex napisał/a:
Czyściłem świece i też nie pomogło.

a może wypadało by je zmienić wraz z przewodami jak są już stare :myśli:

Zresetuj komputer, przejedź się trochę i sprawdź błędy, bo może wyskoczyły po Twoich eksperymentach z odłączaniem czujników.

A filmik nie działa :niewiem:




 
 
 
silentmusicman


Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2009-10-17, 12:48   

Witam ;)

Reset komputera
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-10-17, 12:52   

silentmusicman, zobacz:
kruczex napisał/a:
Dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie




 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-17, 13:15   

powymieniaj filtry paliwa i od gazu świece przewody i rozgrzej silnik i pare razy tak porządnnie po wkręcaj go na obroty na maxa :)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
kruczex
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-17, 14:38   

Świece i kable przełożyłem z innego auta które jeździ bez problemów i było to samo.

Komputer resetowałem odłączając całkowicie zasilanie, potem odpalałem silnik zeby chwilę popracował i włącząłem diagnoze, błędy dalej występują.

Wężyki są całe i nic nigdzie nie ucieka, dolot wygląda na szczelny i cały.

Nowy link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=h8Ogo4eU0Ys
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-17, 14:44   

kruczex, ewidentnie brakuje mu paliwa zajżyj do filtrów gazu i bęzynki po wymianie ich przegazuj auto możesz nawet spróboważ porzeciągać na każdym biegu .
 
 
kruczex
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-17, 14:50   

mariusz24 napisał/a:
kruczex, ewidentnie brakuje mu paliwa zajżyj do filtrów gazu i bęzynki po wymianie ich przegazuj auto możesz nawet spróboważ porzeciągać na każdym biegu .


Ale na wyższych obrotach już mu nie brakuje ? A w ogóle jest takie coś jak filtr gazu? i gdzie on się znajduje? Wybaczcie że pytam ale to moja pierwsza instalacja LPG :szok:
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-17, 14:53   

raczej napewno jest filterek gazu , chym właśnie nie przeczytałem uważnie posta i tu się komplikuje że na wyzszych obr. jest ok :myśli:
 
 
kruczex
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-17, 23:23   

Filtr benzyny wyczyściłem i nic nie dało. na benzynie dalej szarpie
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-10-19, 08:14   

33 = Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za niskie, lub za wysokie ciśnienie

podejrzewam ze jest winny któryś z przewodów łączący kolektor dolotowy z MAP łapie lewe powietrze i szarpie posprawdzaj sobie te rureczki

23 = Czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym (MAT)
to wszystko może byś powiązane z błędem 33

21 = Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Za wysokie, lub za niskie ciśnienie
i następny błąd od ciśnienia posprawdzaj te wężyki czy wszystkie są





 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt