Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-03-09, 15:25 [Lanos] Bierze olej pytanie o koszta
Witam Wszystkich!
Mam takie pytanko ponieważ moj lani bierze olej i chce sie za to wziac i teraz moje pytanie co musze wymienic i jakie sa tego w przyblizeniu koszta?
Wiem ze napewno planowanie głowicy, uszczelka pod głowicę ale co jeszcze???
Jeśli chodzi o montaz to bede to robił z tata także jakieś koszta odpadaja
Z góry serdecznie dziekuje za pomoc oczywiście polecą plusiki
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-03-09, 16:15
głowicę najlepiej zawieź do speców, którzy odrazu sprawdzą ją ciśnieniowo,co do dołu silnika najlepiej wymienić pierścionki i panewki, jaki masz przebieg możesz też przy zdjęciu michy olejowej wyczyścić smok od pompy oleju. To chyba tyle
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-03-09, 16:41
Głowica napewno pojedzie do speców aby to oni zrobili.
Przebieg 178tys czyli pierscienie + panewki no i wiadomo uszczelka pod głowice i to bedzie wszystko??
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
deMilles Przyjaciel
Auto: Był Lanos c20xe jest Mazda 6 2.0 147KM Kombi
Imie: Tomek Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 441
Wysłany: 2010-03-09, 17:07
Ja bym uszczelki pod głowicą nie ruszał skoro nic się z nią nie dzieje. Mój zielony ma 260tys przejechane olej bierze od momentu wyjechania z Salonu i nie mam potrzeby wymieniać niczego. Po co ruszać coś co nie ma odzwierciedlenia w niesprawności.
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-03-09, 17:33
No ale u mnie na około 1 tys km zjada ponad 3 litry oleju, takze to nie jest normalne i podejrzewam ze olej zalewa mi swiece bo nie chce palic jak jest ciepły tzn. długo kreci około 1 minuty.... a jak zimny czyli olej gesty pali od razu...
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
deMilles Przyjaciel
Auto: Był Lanos c20xe jest Mazda 6 2.0 147KM Kombi
Imie: Tomek Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 441
Wysłany: 2010-03-09, 20:09
A to już inna bajka mi na 1tys km bierze do Litra ale to normalne a Ty zrób coś z tym. myśląc dalej ja bym się upierał uszczelkę zostawić jeśli jest sprawna. Rzeczy Typu uszczelki pod klawiaturą, Miską Olejową przecież gdzieś wyciek musi być.
Pozdrawiam
D&D Promotions
Mazda 6 2.0 kombi 147 KM
gasior5
Auto: Lanos sedan 1.5 8V Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 394 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-09, 20:24
Podepnę sie pod temat, bo mam podobny problem. Olej znika, wycieków nie ma. Przymierzam się do diagnostyki żeby stwierdzić co jest przyczyną dużego spalania oleju.
Czy pomiar ciśnienia wykaże zużycie pierścieni zgarniających?
Czy jest możliwa wymiana pierścieni "od góry"?
W poście http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=22288 pytałem o części które trzeba by kupić - czy to co rozpisałem to wszystko co może być potrzebne?
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-03-09, 21:10
No mój ewidentnie pali olej bo kopci na biało i to strasznie przy dodawaniu gazu takze musi go przepalac... tak podejrzewam bo plam nigdzie nie zostawiam...
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-03-09, 21:55
Damisss napisał/a:
Przebieg 178tys czyli pierscienie + panewki no i wiadomo uszczelka pod głowice i to bedzie wszystko??
myślę, że tak, kontrolnie możesz sprawdzić jak się wał ma ale podejrzewam, że wszystko z nim ok
Damisss napisał/a:
No mój ewidentnie pali olej bo kopci na biało i to strasznie przy dodawaniu gazu takze musi go przepalac...
a w kłębach białego nie pojawia się niebieski bo może się okazać, że to tylko głowica skoro na biało kopci, z resztą zobaczysz wszystko jak silnik rozbierzesz
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
za nim rozbebeszymy silnik to najpierw mierzymy ciśnienie w silniku ,,dodajemy kilka kropel oleju mierzymy ponownie i już mniej więcej wiemy na czym stoimy ,,bo jeżeli ani ty ani ojciec nie siedzicie w silnikach to gołym okiem nic nie zobaczysz
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-03-09, 22:13
pomiar tylko na zagrzanym do optymalnej temperatury silniku
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
pomiar tylko na zagrzanym do optymalnej temperatury silniku
tak jest mistrzu
Damisss Grupa Kujawsko-pomorska iLoveMyDaewoo <3
Auto: Lanos New 1.6 Pomógł: 24 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1352 Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-03-09, 23:20
No dymi na biało, niebieskiego dymu nie zauważyłem... No napewno najpierw rozbierzemy i wtedy ocenimy co i jak, bo nie wiadomo co tam może być konkretnie, a chciałem tak mniej wiecej dowiedzieć się jak to wyglada z kosztami...
Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
kac6 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-03, 10:03
witam....
3 tys km wymieniłem olej, filtr oleju oraz uszczelkę pokrywy zaworów, bo mi tam olej cieknął. oleju na 15 tys. km brał mi koło 1-1,5 l, po wymianie w/w części silnik czysty miodzio mmmmmm... itd, aż po 3 tys. coś mnie tknęło a sprawdze poziom oleju, bat był suchy , około 2mm bata było zanuzone w oleju o mamo... prawie silnik zatarłem. Nigdy czegoś podobnego nie miałem, żeby mi tak olej wciągneło. Ogólnie dzoszedł do wniosku, że w związku z faktem, że silnik czysty, to tak sprawdzanie oleju odstawiałem na później... i to BYŁ BIG MISTAKE.
Dokupiłemoleju, żeby go zalać, wlałem ok. 1,5l, i teraz co dziennie sprawdzam.... po przejechaniu ok 600km, widze, że poziom oleju uległ zmianie (nie potrafie powiedzieć jednaznacznie ile, ale spadł). Jak mówiłem silnik czysty, nie sprawdzałem jeszcze płynu chłodzącego, a jeśli chodzi o dymienie to dymi powyżej 2 tys. obrotów, do 2 tys. nie zauważyłem aby dymił.....
jakie jest
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-03, 10:09
czeka Cię remoncik
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw