Polskie Forum Daewoo - Strona Główna Błędy check eninge - Daewoo Problemy z LPG w Daewoo Olej do Daewoo Wyszukiwanie zaawansowane
UżytkownicyMapaSzukajRegulaminRejestracjaZaloguj

Autor Wiadomość
fexel 

Auto: Matiz
Imie: Piotr
Wysłany: 2010-07-08, 19:49   

Witam.
Mam pytanko. Kupiłem sobie taki środek do odgrzybiania przewodów wentylacyjnych, bo śmierdziało z klimatyzacji. Napryskałem już do kratek wentylacyjnych i jeszcze trochę mi zostało. Gdzie warto by prysnąć pod maską, tylko proszę o łopatologiczne wyjaśnienie, bo nie jestem mechanikiem, tylko komputerowcem.

wnd 

Auto: leganza CDX, matiz JOY, nexia GL
Imie: vito
Wysłany: 2010-07-08, 21:46   

fexel napisał/a:
Gdzie warto by prysnąć pod maską,
nigdzie :D takie cos tylko w kratki i jak najglebiej zeby dotarlo do nagrzewnicy ;)

DawidW 

Auto: Lanos 1.5 8V
Wysłany: 2010-07-17, 17:45   

wnd napisał/a:
fexel napisał/a:
Gdzie warto by prysnąć pod maską,
nigdzie :D takie cos tylko w kratki i jak najglebiej zeby dotarlo do nagrzewnicy ;)

nie do nagrzewnicy a do parownika. odgrzybianie wykonuje sie aby usunac rodzaj gram ujemnych pałeczek Legionella wywołujacych bardzo ciezką chorobe płuc.

Wasylek 
Topik

Auto: FSO Matiz
Wysłany: 2010-07-18, 15:49   

Tak jak kolega napisał- epicentrum bakterii znajduje się w parowniku a w Matizie praktycznie nie ma szansy dojść rurką z kratek nawiewów do parownika. Parownik jest nad nogami pasażera pomiędzy nagrzewnicą a wentylatorem- wentylator jest przy prawym słupku. Dlatego najlepiej wprowadzać środek wlotem powietrza z wewnątrz, po ustawieniu "obiegu zamkniętego" lub bezpośrednio do parownika w szczelinę po zsunięciu plastikowej rury wlotowej.

Teraz Matiz TOP 2006; wcześniej Tico SX 1998

fexel 

Auto: Matiz
Imie: Piotr
Wysłany: 2010-08-26, 22:50   

Wasylek napisał/a: