Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-09-22, 17:56
Yoshi napisał/a:
Trzymajta chłopaki i dziewczyny za mnie kciuki
Pierwszy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-09-22, 18:40
właśnie zmieniłem cewkę na tą os STIFFF-a.
Jescze nie odpalałem samochodu, bo chcę żeby całkiem ostygł, żeby zaprogramować obroty b. jałowego.
Za jakieś 30 minut ide do garażu odpalić furkę.
Póki co pozwoliłem sobie zamieścić fotki mojej cewki która do rzed chwili była zamontowana w aucie. Co prawda rzeczoznawca ze mnie żaden, ale ta od Stifffa to ma wytłoczone GM a ta na zdjęciach to jakiś DAC jest
Bardzo lipnej firmy jest ta na zdjęciach
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-09-22, 19:14
DAC - taki opis nosiły części oryginalne "Made in Korea"... Co do numerów na cewce, to wskazują, że powinien to być oryginał + naklejka "po Koreańsku" , ale kto wie... teraz tyle części podrabiają, że podejrzewam, że sami sprzedawcy nie zorientowaliby się czy sprzedają original czy fake...
Już parę razy za to słyszałem pozytywne opinie o cewkach tej firmy.
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-09-22, 21:36
wiec powiem tak, odpaliłem, zaprogramowałem, zgasiłem. Pojechałem na miasto po zakupy na jutro na wyjazd. Objechałem około 15 kilotetrów i autko chodziło jak należy. Na razie jednak nie cieszę się za bardzo, bo muszę zrobić jeszcze około 200 kilometrów, i wtedy napisze co i jak. Na razie jest . Mam nadzieje, że nic złego sie nie przytrafi, a błąd 63 lub 64 już nigdy nie zaświeci mi się w aucie.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
I jak Pomogła ta wymiana.
Ja od jakiegoś miesiąca borykam się z podobnymi problemami. Autko gaśnie zarówno na PB jaki LPG i czasami odpala natychmiast a czasami po kilku minutach. Czasami jeździ kilka dni beż problemu a czasami dwa razy na dzień kaszana.
Wymieniłem już wszystko tylko nie sprawdzałem tej wiązki kabli. Niestety nie mam komunikatu o błędach i CHECK nie świeci. Instalację alarmową wyłączyłem w tryb Serwis ale chyba wyłącze ją dokumentnie.
Czy trudno dostać się do tej wiązki i czy potrzeba do tego jakiś skomplikowanych narzędzi.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2008-09-25, 10:26
primax napisał/a:
I jak Pomogła ta wymiana.
jeszcze tego nie mogę stwierdzić w 100 %. Na razie jestem daleko od domu. Jak sprawdę po powrocie auto to napewno napiszę co i jak.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
andrzej4411 [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-17, 13:31
Yoshi napisał/a:
jeszcze tego nie mogę stwierdzić w 100 %. Na razie jestem daleko od domu. Jak sprawdę po powrocie auto to napewno napiszę co i jak.
I co po tej wymianie??
Sory że dopiero teraz pytam ale chyba mnie tez to dopadło
Mam to samo w mojej nubirze...
ciekawi mnie czy się uporałeś z tym problemem?
Ja wymieniłem już 3 razy cewkę, 2 razy kable, 2 razy świece, sondę lambda, krokowca, pompę paliwa, przelutowałem jeszcze raz kable pobierające sygnał do gazu, zaizolowałem wszystko po chrześcijańsku i dalej to samo...
czasami nuba jeździ, czasami przerywa i pali na 3 gary czasami jak ma kaprys nie odpala...
naprawdę szczerze zaczynamy się z daewoo nie lubić
napisz czy się uporałeś z tą usterką...
gorus [Usunięty]
Wysłany: 2010-03-12, 17:29
WITAM
sorry że wykopuje trupy ale martwi mnie błąd 63 i 64 - dopadł i mnie. nie swieci mi sie "czek endżin" ale sprawdzilem spinaczem i ewidentnie błąd 63 i 64. Samochod mi skacze jak zaba, dusze mu gaz a on STOI, na chwile dostanie mocy idzie jak burza i znowu kaplica, jeszcze chwila i roz*****ole sprzegło od takiej jazdy... czy moze byc tak ze cewka dziala raz nie dziala ?
Cichy [Usunięty]
Wysłany: 2010-05-12, 12:45
Dziś sprawdziłem u mnie i też mam kod 63,64 a 93 dostałem bonusem i też nie wiem jak się zabrać do naprawy tego pomoże ktoś?? na gazie chodzi dobrze a na benzynie jak zimny to skaczę obroty nie spadają ale szarpie
Pieraś ... Crazy inSide ...
Auto: Daewoo Lanos 1.5 8V
Imie: Piotr Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 117 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-31, 15:52
pytanko... jak w lanochodzie mam caly czas kod [12] to rozumiem, ze on w kolko pokazuje kod startu i konca i tak naprawde zadnych bledow?
Lanos 1.5 8V i Mitsubishi Galant 2.0 kombi, wersja elegance
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-08-31, 15:55
wystarczy przeczytać ze zrozumieniem temat jak odczytać błędy w lanosie w kompendium wiedzy, szukaj ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw