X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] po rozgrzaniu wlącza sie CHECK i silnik ''dławi''sie

Autor Wiadomość
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-13, 19:25   [Matiz] po rozgrzaniu wlącza sie CHECK i silnik ''dławi''sie

WITAM WSZYSTKICH...
Matiz,92000km przebiegu,od pewnego czasu mam problem,chodzi o to ze jesli silnik rozgrzeje sie do normalnej temperatury, niekiedy zapala sie CHECK i silnik przerywa lub gasnie,przy obrotach przegazowac i problem znika do następnego razu.Moze ktos wie co może byc tego przyczyną i co zrobić. DZIĘKI....
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-08-13, 19:28   

odczytaj co to za błąd wyskakuje i wszystko będzie jasne bo na razie to takie naprawianie silnika przez rurę wydechowa kupa roboty a efekt żaden
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-14, 18:18   

Nie moge dojsc ktory z kabelków w kostce -to A i C (jaki kolor)
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-14, 18:53   

Od prawej:

1 pin to A
3 pin to C
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-14, 20:05   

odliczylem mrugnięcia lampki,(przecinek to dluzsza przerwa)10 1 1 5,10 1 2 10,1 5 10 10,10 3 2 10,10 1 1 5 -czy to ma sens czy zle licze????
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-16, 20:56   

moglby ktos zerknąć na mój wpis?
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-08-16, 21:17   

Dobrze liczyłeś. Tylko, że 10 mrugnięć lampki, to w kodzie wartość równa 0 (zero). Czyli jeżeli lampka mrugnęła: 10 razy, 1 raz, 2 razy, 10 razy, to kod rzeczywiście, to: 0120.

Poniżej załączam rozpiskę kodów...

 
 
Beniamin


Auto: Matiz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2008-08-16, 21:17   

piotrynski napisał/a:
odliczylem mrugnięcia lampki,(przecinek to dluzsza przerwa)10 1 1 5,10 1 2 10,1 5 10 10,10 3 2 10,10 1 1 5 -czy to ma sens czy zle licze????


dziesiątki oznaczają zera - więc masz takie błędy

0115 - czujnik temperatury płynu chłodzącego
0120 - czujnik położenia przepustnicy
1500 - przerwa w obwodzie termistora parownika
0320 - czujnik prędkości obrotowej silnika
0115 - czujnik temperatury płynu chłodzącego

co w sumie daje niezłą kaszanę... po pierwsze sprawdź bezpieczniki.
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-16, 21:36   

teraz rozumiem ,dzięki...

[ Dodano: 2008-08-17, 09:29 ]
po korekcie (odlączyłem na noc akumulator) pozostal błąd 1500 i 0320 ,co z tym zrobić? :myśli:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2008-08-17, 10:29   

Wymienić aparat zapłonowy.
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-17, 11:45   

tylko i wyłącznie wymienić,naprawić sie nieda?stifff,
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 11:59   

Gra nie warta świeczki ;) Naprawa (regeneracja) wyjdzie prawie tylko co nowy a wiadomo co nowe to nowe ;)

Sprawdz jaki masz czy:
DAC z wysoką kopułką
MANDO z niską kopułką

Tu masz przykładową cenę: http://www.alejahandlowa....odz_480683.html


Chcesz to sprawdz:
YAKUZA S.C.
TEL. 0 513 177 992
e-mail: yakuzasc@neostrada.pl
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-18, 20:25   

mam pytanie,czy moze miec z tym coś wspólnego nie wymieniony (jeszcze)pasek rozrządu?
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-18, 20:34   

Raczej nie. Ale jak masz do wymiany to nie zwlekaj :nono:
 
 
piotrynski

Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 32
Wysłany: 2008-08-18, 20:50   

rozumiem ze czujnik prędkosci obrotowej silnika to -aparat zaplonowy...?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt