Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-08-13, 19:25 [Matiz] po rozgrzaniu wlącza sie CHECK i silnik ''dławi''sie
WITAM WSZYSTKICH...
Matiz,92000km przebiegu,od pewnego czasu mam problem,chodzi o to ze jesli silnik rozgrzeje sie do normalnej temperatury, niekiedy zapala sie CHECK i silnik przerywa lub gasnie,przy obrotach przegazowac i problem znika do następnego razu.Moze ktos wie co może byc tego przyczyną i co zrobić. DZIĘKI....
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-08-13, 19:28
odczytaj co to za błąd wyskakuje i wszystko będzie jasne bo na razie to takie naprawianie silnika przez rurę wydechowa kupa roboty a efekt żaden
piotrynski
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 32
Wysłany: 2008-08-14, 18:18
Nie moge dojsc ktory z kabelków w kostce -to A i C (jaki kolor)
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-14, 18:53
Od prawej:
1 pin to A
3 pin to C
piotrynski
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 32
Wysłany: 2008-08-14, 20:05
odliczylem mrugnięcia lampki,(przecinek to dluzsza przerwa)10 1 1 5,10 1 2 10,1 5 10 10,10 3 2 10,10 1 1 5 -czy to ma sens czy zle licze????
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
piotrynski
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 32
Wysłany: 2008-08-16, 20:56
moglby ktos zerknąć na mój wpis?
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-08-16, 21:17
Dobrze liczyłeś. Tylko, że 10 mrugnięć lampki, to w kodzie wartość równa 0 (zero). Czyli jeżeli lampka mrugnęła: 10 razy, 1 raz, 2 razy, 10 razy, to kod rzeczywiście, to: 0120.
Poniżej załączam rozpiskę kodów...
Beniamin
Auto: Matiz Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 179 Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2008-08-16, 21:17
piotrynski napisał/a:
odliczylem mrugnięcia lampki,(przecinek to dluzsza przerwa)10 1 1 5,10 1 2 10,1 5 10 10,10 3 2 10,10 1 1 5 -czy to ma sens czy zle licze????
dziesiątki oznaczają zera - więc masz takie błędy
0115 - czujnik temperatury płynu chłodzącego
0120 - czujnik położenia przepustnicy
1500 - przerwa w obwodzie termistora parownika
0320 - czujnik prędkości obrotowej silnika
0115 - czujnik temperatury płynu chłodzącego
co w sumie daje niezłą kaszanę... po pierwsze sprawdź bezpieczniki.
piotrynski
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 32
Wysłany: 2008-08-16, 21:36
teraz rozumiem ,dzięki...
[ Dodano: 2008-08-17, 09:29 ]
po korekcie (odlączyłem na noc akumulator) pozostal błąd 1500 i 0320 ,co z tym zrobić?
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2008-08-17, 10:29
Wymienić aparat zapłonowy.
piotrynski
Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 32
Wysłany: 2008-08-17, 11:45
tylko i wyłącznie wymienić,naprawić sie nieda?stifff,
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-17, 11:59
Gra nie warta świeczki Naprawa (regeneracja) wyjdzie prawie tylko co nowy a wiadomo co nowe to nowe
Sprawdz jaki masz czy:
DAC z wysoką kopułką
MANDO z niską kopułką