Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
mam daewoo nexia 1.5 z instalacją LPG problem polega na tym że nie mogę odpalić samochodu na gazie, jest brak jakiejkolwiek reakcji. po sprawdzeniu bezpieczników i przełącznika diodowego mechanik rozłożył bezradnie ręce. Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!! Co może być przyczyną tej awarii. pozdrawiam
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-17, 20:40
prawdopodobnie reduktor jest trafiony,tak jest jak odpalasz na gazie a nie na lpg-membrane szybko wtedy sie wymienia-powinno sie przechodzic jak leci letnie powietrze z kratek nawiewu-nie zapalaj na gazie-szkoda auta
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek Pomógł: 67 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2008-05-17, 23:16
Ale dawało się wcześniej zapalać na gazie Być może masz instalację gazową która nie pozwala odpalać bezpośrednio z gazu. Jak mówił poprzednik nie warto odpalać na LPG lepiej wlać za te 30zł benzyny niech sobie pływa
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
Sledz Grupa Podlaska
Auto: bus
Imie: Bartek Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 1434 Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-05-17, 23:19
wlasnie - zapalanie na gazie to wersja dla ludzi ktorym nie szkoda silnika - taka przynajmniej jest moja opinia.
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-05-18, 17:44
to nie chodzi o to czy sie da odpalić czy nie,po prostu we wszystkich instalacjach jest możliwość odpalenia tylko na gazie ale jest to odpalanie awaryjne.Używanie odpalania tylko na gazie nie niszczy może aż tak silnika ale zarzyna reduktor(parownik) gazu lpg.Szczególnie jak silnik jest zimny lpg sie nie rozpręża i nie zmienia sie w całości w postać lotna.Wiec auto dostaje zła mieszankę a w skrajnych przypadkach nie dostaje w ogóle lotnego gazu a jak wiemy na powietrzu auto nie jedzie.Aby gaz byl podawany poprawnie do mieszanki musie mieć ok 30-40 st C.Wiec należało bu nagrzać płyn chłodzący do takiej temperatury jadąc na benzynie .Poza tym brak jazdy na benzynie powoduje poważne problemy z instalacja zasilania benzyna.Nexia to wdzięczne auto wiec niezarzynani instalacji lpg odpalając na lpg.Masz prawdopodobnie walnięte membrany w parowniku.Wyjmij i rozbierz ale wcześniej kup przynajmniej nowe membrany.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
adrian/nubra [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-18, 19:34 kupićmembrany? jak i gdzie?
Witam,
Bardzo często "słychać" na forum o wymianie membran. Powiedzcie jak wymienić membrany? Czy jest to skomplikowany zabieg no i oczywiście ile one mogą kosztować? Sam używam instalacji Bedini w Nubirce 2.0.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-05-19, 00:12
chmmm bedini,moj gaziarz ma tego cały kosz-kto przyjezdza wymienic kupuje juz inne,za szybko sie psuja ale zawsze mozna pokombinowac-membrany na allegro zapewne ale tez trzeba uwazac bo jest duzo słabych jakosciowo produktow,jezeli chcesz miec spoko to jedz do gaziarza i zakup caly reduktor odpowiedni do mocy auta itd,bo wstawienie membran moze dac cos na chwilke,okaze sie ze byly za tanie i w sumie z oszczednosci nici-jezeli jeszcze tego nie robiles oczywiscie
adrian/nubra [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-19, 19:13
Autko ma przejechane na gazie 200 tyś km, jest od początku w aucie. Fakt reduktor był już raz wymieniany. I w ogóle słyszę pierwszy raz odnośnie wymian membran więc spróbuję się trochę w to pobawić ( o ile to jest przyczyną nie równej pracy, jak by nie na wszystkie gary). Dzięki i pozdrawiam.