Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam.
Będę zakładać duże hamulce z przodu 315 i na tył 300 tylko pytanie o pompę hamulcową teraz już przy 284 i 260 głęboko bierze a co dopiero przy takich dużych tarczach. Poszperalem trochę w necie i znalazłem ze od calibry turbo i v6 pasuje p&p pompa o średnicy 23.8 tylko ze one mają 2 lub trzy wyjścia na przewody(obstawiam że miały abs). W swojej mam 4 wyjścia więc nie wiem jak to pogodzić;/ jakieś propozycje??
Dzięki
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2016-02-26, 09:10
Średnica tarczy nie ma nic do rzeczy!
Pojemność układu ma znaczenie i na tym się skup.
Dokładając tłoczków możesz "osłabić" układ ale nie jego efektywność!
Na seryjnej pompie 2 tłoczków emigrowałem w 10, układ spełnia swoje zadanie należycie.
Średnica tarczy nie ma nic do rzeczy!
Pojemność układu ma znaczenie i na tym się skup.
Dokładając tłoczków możesz "osłabić" układ ale nie jego efektywność!
Na seryjnej pompie 2 tłoczków emigrowałem w 10, układ spełnia swoje zadanie należycie.
Pawel mogl bys pokusic sie o umieszczenie zdjec swojego ukladu hamulcowego w temacie o wzmacnianiu hamulcy. Przy ilosci postow w temacie Twojego auta odnalezienie ich zajmuje sporo czasu trzeba zagladac na RF a nie kazdy tam jest.
Średnica tarczy nie ma nic do rzeczy!
Pojemność układu ma znaczenie i na tym się skup.
Dokładając tłoczków możesz "osłabić" układ ale nie jego efektywność!
Na seryjnej pompie 2 tłoczków emigrowałem w 10, układ spełnia swoje zadanie należycie.
Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post
Napisane jest ze oprócz dużych tarcz wpadnie pompa 23.8 z serwem zamiast ori 22 , inaczej zabieg ten nie miał by sensu!!!
Z tyłu będą 2 tloczki z przód też 2 pod 315 więc układ 4 tłoczkowy.
W cali v6 była pompa 23.8 już przy tarczach 288 i 270 więc ty też powinieneś mieć wydajniejsza pompę ale inżynierowie którzy projektowali daewoo zrobili pompę z dużym zapasem wydajności..
Tak z ciekawości głęboko bierze ci hamulec?
Masz z przodu tarcze 300 ale nie wykorzystujesz całej powieszchni tarczy...
Właśnie uzupełni w tym temacie swoje poczynania które są na RF będzie wszystko dla potomnych
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 182 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2016-02-26, 16:38
Wymiana pompy to w tym przypadku dla mnie sztuka dla sztuki...
Czyli z systemu 2 tłoczków ewoluujesz w 4, powyższe zdanie na ten temat.
Owszem nie wykorzystuję jeśli dobrze pamiętam 3 czy 5mm powierzchni tarczy, za to uzyskuję lepszą wentylację układu.
Owszem była, a czemu...?
Sprawdź ile waży jedno i drugie auto Nie muszę mieć większej.
Czy głęboko - pojęcie względne. Fakt, jest niżej od seryjnego układu jakiegokolwiek auta. Jednakże układ ułożył się w taki sposób, że zawsze idzie wyczuć na ile możesz efektywnie wykorzystać silę hamowania nie tracąc przyczepności poruszającego się "składu"
Nawet po zmianie przewodów na wytrzymalsze przenigdy jeszcze (oby tak do końca) nie byłem zmuszony zapierać się o fotel podczas awaryjnego hamowania, czy wdepnąć pedał do podłogi. Zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.
Jak znajdę czasu to zasadzę swoje rozwiązanie w ten temat.
Wymiana pompy to w tym przypadku dla mnie sztuka dla sztuki...
Czyli z systemu 2 tłoczków ewoluujesz w 4, powyższe zdanie na ten temat.
Owszem nie wykorzystuję jeśli dobrze pamiętam 3 czy 5mm powierzchni tarczy, za to uzyskuję lepszą wentylację układu.
Owszem była, a czemu...?
Sprawdź ile waży jedno i drugie auto Nie muszę mieć większej.
Czy głęboko - pojęcie względne. Fakt, jest niżej od seryjnego układu jakiegokolwiek auta. Jednakże układ ułożył się w taki sposób, że zawsze idzie wyczuć na ile możesz efektywnie wykorzystać silę hamowania nie tracąc przyczepności poruszającego się "składu"
Nawet po zmianie przewodów na wytrzymalsze przenigdy jeszcze (oby tak do końca) nie byłem zmuszony zapierać się o fotel podczas awaryjnego hamowania, czy wdepnąć pedał do podłogi. Zwyczajnie nie ma takiej potrzeby.
Jak znajdę czasu to zasadzę swoje rozwiązanie w ten temat.
4 tloczkowy ale za to jaka średnica tloczkow przy tarczy z tyłu 300 mogę sobie wrzucić 4 tloczek i z przodu też tylko czy ma to sens??
Bym miał układ na 16 tloczkach