Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam jaki powinien być przekaźnik swiateł mijania w lanosie bo co chwile mi przepala przekaźnik na cypelku oznaczony numerem 30 aktualnie miałem przekaźniki cały czas 16 amper kupowałem tak bo cały czas taki siedział z tego co czytałem na forum niby powinien tam być 30 amper a na internecie znowu znalazłem że powinien być 25 amper poratował by ktoś jaki powinien tam być ewentualnie jaka jest przyczyna że cały czas pali mi ten przekaźnik na tym samym numerze cały czas dodam że zarowki sa takie jakie producent zaleca 50/55w
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2022-01-13, 04:46
co dokładnie się wypala, nóżka przekaźnika?
być może konektor w który ta nóżka wchodzi jest do wymiany.
jeździsz na długich?
Dawid K
Auto: Daewoo Lanos SX 1.6 16v 1998r
Wiek: 24 Dołączył: 28 Sty 2020 Posty: 139 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2022-01-13, 11:02
Wypala się gniazdo gdzie wchodzi nóżka przekaźnika nr 30 całe to miejsce jest spalone konektor poprawiłem przeczyściłem i dalej to samo losowo spala się przekaźnik.
Na długich prawie wcale nie jeżdżę.
Dawid K
Auto: Daewoo Lanos SX 1.6 16v 1998r
Wiek: 24 Dołączył: 28 Sty 2020 Posty: 139 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2022-01-13, 11:05
Na początku myślałem że coś nie tak z masą bo światłą na postoju mi mrugają lekko czy to mijania czy postojowe więc dołożyłem po przewodzie na reflektor prawy i lewy dodatkową masę ale nic to nie dało
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2022-01-13, 11:53
na początek, to zmień ten konektor, albo i dołóż inną podstawkę wprost do uciętych przewodów na normalniejszy przekaźnik za kilka zł.
przegrzany konektor traci sprężystość, odkształca się, w efekcie traci kontakt, może się wypalać jak i nogi przekaźnika, jego doginanie nie musi działać.
przekaźnik tu raczej jest niewinny, on zjarał by się wewnątrz, nie na nóżce. grzeje nogę, więc tam wydziela się ciepło, zwykle spowodowane brakiem dobrego styku, zwiększoną opornością tego złącza. a to może być już w miejscu łączenia przewodu z konektorem, także tak, czy siak, zajrzyj pod spód skrzynki bezpieczników.
napięcie ładowania do sprawdzenia, czy też faluje, poprawa plusów i mas odchodzących z klem akumulatora do karoserii, na silnik, oraz alternator.
czy po ciemku żarzy się kontrolka ładowania?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Dawid K
Auto: Daewoo Lanos SX 1.6 16v 1998r
Wiek: 24 Dołączył: 28 Sty 2020 Posty: 139 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2022-01-13, 15:54
Ladowanie bez obciążenia 14.57-14.60 a jak wszystko załączę to skacze od 14,19 do 14.45 kontrolki z ladowaniem nie mam problemu nie swieci sie na wiosne zobacze ta skrzynke co tam pod nia jest i jak ten konektor teraz wyglada ogolnie to jak samo zapalenie postojowych zalacze to mrugaja wszystkie swiatelka postojowe tylni przod oraz oswietlenie w srodku samochodu na zegarach pulsacyjnie miga jak dodaje gazu caly czas to przestaje mrugac