X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Czy to już koniec silnika ?

Autor Wiadomość
iceman20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-24, 12:10   [Matiz] Czy to już koniec silnika ?

Witam,
jeszczę nie tak dawno bo w styczniu padł w matizie prawdopodobnie termostat (silnik nie dogrzewał się).
Teraz dogrzewa się i osiąga 11:55 po krótkiej jeździe, może trochę dłuższej ale osiąga tą temp.
Problem w tym, że jak kupiłem matiza w tamtym roku (wrzesień) to brał olej tylko że teraz bierze tego oleju jakby więcej.
Jak się jedzie to kopci niemiłosiernie aż jak spojrzę w lusterko to mgła za mną, no i do tego śmierdzi jak z dwusuwa.
Jeszcze jedno co zauważyłem to cieknący olej z rury wydechowej, końcówka rury jest jakby mokra i brudna w oleju no i zderzak w okolicy końcówki wydechu jest też poplamiony.
No i oczywiście matiziak jest słabszy :))

Co mnie czeka ? wydawać w naprawę 2000zl ponad w coś tak małego jest chyba nie opłacalne...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2012-03-24, 12:46   

Chyba od padniętego termostatu silnik nie padnie. Chyba ktoś zatarł silnik lub padła uszczelka pod głowicą by tak silnik brał olej. Naprawa teraz jest pewnie nieopłacalna bowiem lepiej kupic drugi silnik.
 
 
 
iceman20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-24, 13:11   

Nie wiem nie znam się ale na moje oko to nie jest zatarty, bo zatarty nie odpaliłby z braku kompresji.
Nie wiem jak to możliwe żeby olej wyciekał, tryskał z końcówki rury ...
 
 
falq
SoulRoe

Auto: Tico
Imie: Rafał
Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 246
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-03-24, 16:25   

Rura wydechowa jest czarna od sadzy? Jeśli tak, to pierścienie do wymiany oraz uszczelniacze zaworów. Zobacz czy nie masz masła pod korkiem wlewu oleju oraz czy w zbiorniku wyrównawczym nie pływają oka od oleju. Jeśli, któreś z tych objawów występuje to dodatkowo do wymiany uszczelka pod głowicą. Oleju powinien Ci brać maksymalnie różnicę ilościową mierzoną między min i max (około 1l na 10tys km), jak piszą koledzy na forum, jeśli bierze więcej to silnik do remontu.
Jakim olejem go zalewasz?




 
 
 
iceman20
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-25, 11:51   

Olej to Orlenowski kupuje. Zdaje mi się że bierze więcej niż 1l na 10tys. Dużo więcej.

[ Dodano: 2012-03-25, 13:19 ]
Rura jest czarna i mokra (chyba od oleju) zresztą na tylnim zderzaku w okół końcówki rury wydechowej są ślady oleju.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt