Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-04-05, 16:03
fatum90 napisał/a:
Czyli mówisz że z całej belki nic nie będzie?
Mój problem polega na tym że obecnie na aucie mam piasty mocowane na stałe do ori belki z nexii.
A jeśli bym zmienił belkę na taką rozbieralną(z nexii) i przerzucił kpl piasty(tarcze, zaciski itp)/
Czy mocowanie zacisku jest umiejscowione w belce czy dałoby radę przełożyć je do ori belki z nexii?
Z tego co pamiętam, to te mocowania "na stałe" można bez problemu zmienić na "nie stałe"
Te niuby na stałe miały zwyczajnie obspawane nakrętki od strony środkowej, mozna je było bez problemu usunąć jakimś flexem i założyć jakiekolwiek z Vectry/Astry/Kadetta etc...
Hej ponowne odkopanie tematu. Chciałbym dopytać jak jest z tulejami "......pisałem z Saaba ma większe tuleje i najłatwiej i najtaniej dokupić do nich poliuretany"
Przy zakupie belki dodatkowo należy dokupić nowe tuleje, dedykowane do Saaba ? Może dostane je z nową (używaną)belką ?
Ok, belkę mam już w posiadaniu, jak będzie cieplej to będę robił przekładkę. W ferworze walki na złomowisku nie popatrzałem czy to był Saab 900 czy 9-3. Na koniec, więc szybkie retoryczne pytanie, belki jak również same tuleje są takie same w SAAB NG 900 (1994 - 1998) / 9-3 (I generacja: 1998 - 2002 ?
pzdr i życzę spokojnych radosnych świąt.
Witam, pogoda coraz fajniejsza, więc na dniach wymieniam belkę w Lanosie na tą z Saaba. Jedno pytanie mi się nasuwa, czy podczas przekładki belki wystarczy odkręcić 4 śruby z tyłu bębnów i gotowe (nie wspominając o przewodach hamulcowych). Czy będzie trzeba rozbierać łożysko, bęben i resztę ukł. hamulcowego (wersja bez abs) ?