Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-07-22, 15:57 [Espero] nie pali na benzynie??
witam, posiadam Daewoo Espero 97 rok 1.5 16v, auto ma zwykłą instalacje LPG( od roku) i od dwóch tygodni przestało odpalać na benzynie, pompa paliwa wymieniono - ma 4 atmosfery ciśnienia i nadal nie pali , tak więc proszę o fachowa podpowiedz co mogło się stać?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-22, 18:07
immobilizer siadł zdejmij tą gumę co jest dookoła stacyjki potem ten węglowy pierścień winien być podpięty do niego przewód jeśl jest wsuń i ustaw 1 tak I------------- gdzie kreski oznaczają dziurkę na kluczyk spróbuj odpalić na lpg przy gazuj i przełącz na pb jeśli dalej nic sprawdź błędy
andrzey_ek [Usunięty]
Wysłany: 2009-07-22, 20:37
nie wiem czy fakt iż samochód odpala na lpg bez problemu coś zmienia ale wydaje mi się że gdyby imobilaizer wysiadł to wcale nie dało by się zapalić
p.s. nie tak dawno wymieniałem stacyjkę i o ile mnie pamięć nie myli to od tej pory nie pali na benzynie
sprawdzałem czy paliwo wraca przewodem powrotnym z listwy do zbiornika i za bardzo nie widzę aby wracało , po zdjeciu przewodu paliwowego za filtrem paliwa benzyna leje się z węża- a nie tryska - mechanik zmierzył dzisiaj ciśnienie i mówi że jest 4 atm tak jak już wcześniej pisałem , latam od jednego fachowca do drugiego i tylko ręce opadają... muszę chyba sprawdzić ten imobilajzer-albo całkiem go odłączyć może poskutkuje no i czekam cały czas na nowe porady poparte ewentualnym praktycznym przypadkiem....
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-22, 22:13
kolego co do immobilizera nie masz racji na LPG jest on pominięty i nawet kluczem dorabianym na gazie pojedziesz jak odkręcisz całkiem immo to na Pb wcale nie pojedzie piszesz ze wymieniałeś stacyjkę ale razem z kostką stacyjki jeśli tak to najprawdopodobniej jakiś oszołom sprzedał ci kostkę od Poloneza w której brak jest jednego pinu i tu masz swój problem tak wygląda z Espero
a tak od poldka nie mogłem znaleźć bo są od Atu i Caro ale one są ok ale od tych starych poldków nie ma jednego pinu na bank sam to przerabiałem na zlocie jak zgubiłem kluczyk a musiałem auto odpalić
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-07-22, 23:20
immobilizer odcina pompę paliwa, cewkę zapłonową i wtryskiwacze, więc jak by siadł to by nie było iskry na przewodach więc na LPG by nie palił. Andrzey_ek, czy po włączeniu zapłonu odzywa się pompa paliwa?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2009-07-23, 07:22
Sprostuję Cię Cinek. Immo nie odcina układu zapłonowego , tak więc na LPG zawsze można odpalać.
andrzey_ek [Usunięty]
Wysłany: 2009-07-23, 10:45
pompa buczy i robi ciśnienie przy próbie odpalenia na pb ,tak jak już wcześniej pisałem , ale co ciekawe to ze nie widze aby paliwo wracało z listwy przewodem powrotnym do zbiornika, musze w sobote sprawdzic tą stacyjke-coś mi sie z nia nie podoba...może jakas porada jak ominąc imob w celu odpalenia na krótko??
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-23, 10:45
stifff napisał/a:
Sprostuję Cię Cinek. Immo nie odcina układu zapłonowego , tak więc na LPG zawsze można odpalać.
tak jak ja już wcześniej pisałem nie odcina ale na LPG na Pb odcina
andrzey_ek [Usunięty]
Wysłany: 2009-07-23, 13:56
a jeszcze jedno pytanko-może ktoś posiada do odsprzedania stacyjke konkretnie od tego modelu (97 rok 1.5 16v espero) ?
będe wdzięczny za wszelką pomoc!
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-23, 16:08
allegro lub każdy sklep ci ją sprowadzi na 2 dzien
andrzey_ek [Usunięty]
Wysłany: 2009-07-25, 14:50
Markon piszesz że musiałeś odpalić kiedy zgubiłeś kluczyk , zakładam sytuację że kluczyk w mojej nowej stacyjce jest dorabiany a nie orginalny tak więc mam pytanie jak odpalić auto omijając imobilajzer ?
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-25, 14:59
andrzey_ek napisał/a:
Markon piszesz że musiałeś odpalić kiedy zgubiłeś kluczyk , zakładam sytuację że kluczyk w mojej nowej stacyjce jest dorabiany a nie orginalny tak więc mam pytanie jak odpalić auto omijając imobilajzer ?
przykro mi kolego nikt ci na tym forum tego nie powie niestety ta rzecz może być wykorzystana przeciwko nam mogę ci tylko powiedzieć zmieniłeś stacyjkę i kluczyki nie zmieniłeś immo teraz zostaje si jazda do ASO na przeprogramowanie immobilizera na nowy kluczyk lub na odwrót cena 50zł chyba ze nie masz oryginalnego kluczyka wtedy zostaje wyprawa na szrot zakup nowej stacyjki z kluczykami i immobilizerem nie wiem czy jeszcze nie zmiana kompa wyjdzie cię jakieś 200zł jest jeszcze jedna metoda jak masz starą stacyjkę i kluczyk idziesz do fachury i przekłada ci immo z starego kluczyka do nowego
andrzey_ek [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-21, 07:32
witam ponownie , chciałem serdecznie podziękować za pomoc, po wpięciu starej pętli indukcyjnej imobilajzera i wsunięciu do niej starego kluczyka auto bez problemu odpaliło na benzynie, tak więc na dzień dzisiejszy hula na gazie i na bęzynie!!!
jezcze raz dziękuje za pomoc Markon!!
G.esp97 [Usunięty]
Wysłany: 2009-10-20, 12:06
Witam jestem nowym członkiem tego forum i mam podobny problem jak powyżej opisany, tz. musiałem zmienić stacyjkę i od tamtej pory nie chce odpalać. czy ktoś zna jakiegoś elektronika w warszawie najlepiej okolice Sulejówek , Wesoła. będę wdzięczny za informacje
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-10-20, 12:19
A masz immobilizer? Spróbuj zbliżyć stary kluczyk do stacyjki i odpalać na nowym. Wymieniając stacyjkę trzeba kodować nowe kluczyki.